Avatar billede kxrider Nybegynder
29. september 2006 - 12:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar til spil

Skal have købt en bærbar computer til spil, billedredigering og lidt skole arbejde, men kan ikk rigtigt finde en.

Skal min. have :
1 Gb ram
80 GB hd (min 5400rpm)
Et Godt grafikkort
max 7000 kr.

Skal bruge en hurtigst muligt så hurtig leverig er at foretrække,(max 1 uge)

Håber i kan komme med nogle gode bud, da jeg virkeligt står og ska' bruge en ;]
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. september 2006 - 12:17 #1
Tror ikke du kan finde en i det prisniveau og med de krav. Så skal du have en stationær.
Avatar billede kxrider Nybegynder
29. september 2006 - 13:24 #2
det burde være muligt.
Avatar billede plerik Nybegynder
29. september 2006 - 16:11 #3
Prøv at se på forsiden af dette link http://www.datadiscount.dk/ Den koster godt nok kr. 500,- mere end dit max., men det er nok det tætteste du kommer og den køre kanon.
Avatar billede lzs Nybegynder
29. september 2006 - 19:26 #4
Hvad er det for nogle spil du har tænkt dig at spille? for som andre har påpeget er det svært at finde en bærbar med et godt GFX til den pris, medmindre du er interesseret i en brugt bærbar.
Avatar billede kxrider Nybegynder
02. oktober 2006 - 21:00 #5
Det er ikke de kraftigste spil jeg skal spille, men vil alligevel godt have et okay grafikkort noget lignende Geforce 7300.
Avatar billede kxrider Nybegynder
08. oktober 2006 - 19:18 #6
.