Avatar billede sorenzoo Juniormester
28. september 2006 - 11:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til design af ombygning

Man skal kunne tage et billede af et hus, lægge det ind, og f.eks sætte en trappe på, anden indkørsel, garage m.m.... hvilket program kan klare dette, gerne flere alternativer...
tak
Avatar billede gertp Nybegynder
28. september 2006 - 11:35 #1
måske 'Google SketchUp'
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. september 2006 - 13:39 #2
Corel Photopaint/Draw. Er dog dyr.
Avatar billede osborne Nybegynder
01. oktober 2006 - 02:10 #3
Afhængig af hvad det skal bruges til (er det f.eks. en visualisering til et projekt, en kunde der skal have et overblik) dvs. hvor store kravene er til realisme osv. kan der overvejes forskellige tilgange. Jeg kunne forestille mig:
1. Brug camera-matching faciliteten i et 3d program som 3ds max og byg/indsæt dernæst de ønskede modeller.
2. Byg hele huset i 3D (f.eks. i SketchUp eller andet værktøj) og udbyg med det ønskede.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 10:37 #4
sorenzoo: Tilfreds?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. oktober 2006 - 00:34 #5
??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 12:54 #6
Skal vi lukke?