Avatar billede iziqio Nybegynder
17. maj 2001 - 11:40 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Lav et fedt 3D billed og tjen point :-)

Spiller du Counter Strike ? Jeg er clan leder i clan BST. Black Sacred Tear, vi mangler lige lidt billeder, små og store, som vi kan bruge på vores hjemmeside. http://www.clanbst.dk Kan du lave nogle fede små/store billeder er jeg villig til at \"betale\" point. Giv mig nogle bud Iziqio@Pcgames.dk
Avatar billede jammerlab Nybegynder
17. maj 2001 - 11:48 #1
ja kan jeg da måske :)
Skal lige bruge lidt mere info... så kigger jeg på det når jeg kommer hjem
Avatar billede lassebm Nybegynder
20. maj 2001 - 16:05 #2
hvad er det for nogle billedere du tænker på??
Små screendumps af spillet eller hvad?

Avatar billede iziqio Nybegynder
22. maj 2001 - 10:51 #3
Jeg skal ikke bruge DUMPS, men nogle fede billeder. enten til toppen af siden eller noge til knapper eller lign.... Kom med nogle ideer
Avatar billede lassebm Nybegynder
22. maj 2001 - 13:04 #4
ok altså et banner af en slags feks! =)

Kigger på de når jeg får tid! =)

Farverne skal de være grå¨og blå som på hjemmesiden?
Avatar billede jim Nybegynder
27. maj 2001 - 13:36 #5
jeg syntes du skulle kigge på http://www.moonweb.subnet.dk og se og der er noet noget...
eller kunne jeg selv lave noget men hovr store skal de være?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. maj 2001 - 13:41 #6
jim -> Hvad er det fede i at tvinge folk til at klikke på reklamer for at lukke dem ind ?
Jeg kom ikke ind på din side, da den ikke kan regristere at jeg har klikket !
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. maj 2001 - 15:45 #7
Jim?!?!?! Er du Moonman på HH? ;)
Avatar billede iziqio Nybegynder
27. maj 2001 - 16:00 #8
Jup, jeg vil gerne have laavet et standart banner.
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
10. juni 2001 - 01:34 #9
Jeg skal nok prøve at lave noget. Men hvad skal der være på. En ct?
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
10. juni 2001 - 02:08 #10
Avatar billede iziqio Nybegynder
18. juni 2001 - 06:42 #11
tja kom med flere bud
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
18. juni 2001 - 10:20 #12
Hvad syntes du om det jeg har lavet?

Noget lignende eller hvad. Billederne er taget i et 3dprogram, hvoe jeg har hentet spiller-modellerne ind.

Kom med lidt mere kretik

Johannes
Avatar billede iziqio Nybegynder
18. juni 2001 - 18:28 #13
Selve grafikken er kanon god, men jeg vil gerne have en gif animation f.eks. sådan 3-5 billeder ellerlign. \"BST\" -> \"Black\" -> \"Sacred\" -> \"Tear\". = \"BST\"
Lav noget smart.
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
18. juni 2001 - 19:09 #14
ok. =)

Jeg skal nok prøve
Avatar billede sazon Nybegynder
02. december 2001 - 03:22 #15
Jeg har lavet et stort logo som du kan bruge og hvis jeg for nogen flere points for du flere logoer med cs baggrunde osv.

www.null.dk/~kotjo/bstcopyright.jpg

----------- www.null.dk/~kotjo OFF|Web -----------
Avatar billede sazon Nybegynder
02. december 2001 - 12:30 #16
Jeg har også lavet en start flash hvis du vil bruge den skal du først accepter mit svar så fjerner jeg copyrighten
www.null.dk/~kotjo/bst.htm (hvis den tager for langtid at loade så se den på www.null.dk/~kotjo/bstcopyright.swf) men det er bare ikkei rigtig opløsning!!!

og så kan jeg også få den til at gå direkte til din hovedside når hele filmen har været vist!
Avatar billede iziqio Nybegynder
22. februar 2002 - 17:15 #17
Det ser jo vildt godt ud. Der ser ud til at vi har en vinder ... Mit ICQ nummer er : 104443726 Skriv til mig ...
Avatar billede nicksos Nybegynder
25. februar 2002 - 20:14 #18
gå ind på www.clipart.dk
Avatar billede iziqio Nybegynder
31. marts 2002 - 19:20 #19
Tak, det ser godt ud. Send flere ting så har jeg nok flere point.