Avatar billede larksen Nybegynder
27. september 2006 - 16:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning til Internet

Hej :D

Jeg har lige fået en nye com og den virkede fint, men så kunne den lige pludselige ikke komme på nettet selvom der den godt kan se internetet. Jeg har fået af vide at den skal opsættes til internetet igen under internet lan forbindelse. Den køre ikke igennem nogen router og har TDC.

Når jeg prøver at logge ind på msn siger den at der er ip men den magler en "standergatway"

Håber at nogen kan hjælpe mig :D

MvH Larksen
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
27. september 2006 - 18:36 #1
Jeg ville nok vælge at fjerne netkortet, og så installere det igen, så bliver alt nulstillet, og det skulle så virker igen.
Avatar billede larksen Nybegynder
27. september 2006 - 20:24 #2
Tak :D... skal lige gøre det så kan du få nogen point
Avatar billede larksen Nybegynder
29. september 2006 - 14:24 #3
Sry.. jeg har været så lang tid om at skrive... men skulle lige til noget og jeg har først lige kommet til en com igen :D. Men jeg vil lige sige at man ikke kan fjerne noget netkort fordi det er indbygget i bundkortet.
Avatar billede newts Nybegynder
01. oktober 2006 - 14:03 #4
Evt:
Gå ud i en dos box.
Kør ipconfig ?  så du kan se komandoerne.
Kør ipconfig /release
Kør ipconfig /renew
Så burde at virke.

Ellers sæt netkortet til at køre Auto...
Explore - funktioner - internetindstillinger - forbindelse -lanindstillinger-
"automatisk registrering af indstillinger.
Venlig hilsen Niels Erik Winther
Avatar billede larksen Nybegynder
01. oktober 2006 - 14:58 #5
Tak :D