Avatar billede dotdonk Nybegynder
26. september 2006 - 20:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Erfaring med SSB og QN?

Hej igen

Jeg har de sidste par uger hygget mig, om jeg så må sige, med Sql Server 2005 Service Broker. Primært til SqlDependency caching og Notification som skal implementeres i en web app.

Har lavet en del research og læst og fundet tonsvis af blogs og websites med tips & tricks, men det glider bare ikke.

En ting jeg har brugt enomrt meget tid på, er at analysere Trace Profileren for hvordan Query Notification messages bliver håndteret i Sql Serveren, rettigheder etc.

Mildt sagt..... A PAIN IN THE ASS!!!! Jesus christ mand. Hvis ikke det er den ene rettighed der mangler så er det K........ den anden. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Sick Shit - that's it.

Jeg tør slet ikke tænke på når det skal implementeres på production serveren. Man skal have rigeligt med tid ihvertfald.

Jeg er nysgerig hvem og hvor mange her, har gode oplevelser med SSB og QN? Hvor det bare kører, uden de helt store fælder.

I så fald... hvad har været jeres guide til det?

Er der nogen som ligger inde med tips & tricks til SSB QN til primært caching?

Håber at hører fra nogen.

Mange hilsner

DD.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
30. september 2006 - 08:44 #1
Du har fået et fint svar på dotnetforum, og jeg giver guidmaster 100% ;-)
Avatar billede dotdonk Nybegynder
23. oktober 2006 - 15:52 #2
:)