Avatar billede kisum21 Nybegynder
25. september 2006 - 19:49 Der er 3 kommentarer

Nt authority/system

Min datter har fået denne s.... virus på sin bærbar. Jeg formaterede computeren. Det gik fint. Men nu efter alt det. Er den begyndt at genstarte hele tiden. Denne meddelse popper op hver gang.
Systemet er ved at lukke. Gem alt igangværende arbejde og log af. Ændringer som ikke er gemt, vil gå tabt. Lukningen er iværksat af NT AUTHORITY/SYSTEM.
Meddelse
Windows skal genstartes, fordi tjenesten RPC (Remote Procedure Call) sluttede uventet.

Hjælp mig. hvad skal jeg gøre?????
Avatar billede hcma Novice
25. september 2006 - 20:23 #1
hvis den også tæller ned fra 60 sek. er det nok Sasser eller Blaster du har fået.
Sasser:  http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no52
Blaster:  http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no51
Avatar billede kisum21 Nybegynder
29. september 2006 - 18:31 #2
Det har jeg prøvet nu flere gange. Endelig troede jeg at jeg havde fået den fjernet, men nej her for 1 time siden begyndte computeren igen at skrive at den lukker om 60 sek. HJÆLP hvad ska jeg så prøve????
Avatar billede hcma Novice
29. september 2006 - 18:43 #3
lost :o(