Avatar billede Slettet bruger
19. september 2006 - 22:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Katchii Sites ;b

Hej! Jeg vil gerne have lidt konstruktiv respons på min hjemmeside. Jeg er 14 år ikke professionel eller ekspert. Min side ligger lidt gemt væk i en lang adresse, men det bliver snart ordnet når det hele bliver flyttet over på en størrere server. Kan du dømme designet, ikke indholdet. Tak :)

http://www.3y-aio-2004.dk/katchii/RainbowColoured/rainbowcoloured.html
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2006 - 22:23 #1
Hov, og vil også gerne vide, hvilke browsere hjemmesiden virker i. Har ikke selv fået tjekket det :)
Avatar billede jowii Nybegynder
20. september 2006 - 11:59 #2
Hej,

Rigtig flot logo og baggrund.
Men menuen er ret utydelig - måske en større skrift, og et lidt mere overskueligt design ville være godt? Det er farverne i menuen og alle de streger der forvirrer (mig).

Teksten nede i højre hjørne skal måske også være en del tydeligere?

Så alt i alt - der skal være mere kontrast på siden, så de vigtige ting skiller sig ud fra andet indhold. Mere læservenligt..

Mvh. Stefan
Avatar billede jowii Nybegynder
20. september 2006 - 12:00 #3
er ikke hjemme lige nu, men når jeg kommer hjem, skal jeg nok lige kigge i de forskellige browsere. (Firefox, Opera, Netscape og Internet Explorer.)

Men jeg kigger ikke i de gamle browsere..
Avatar billede jowii Nybegynder
20. september 2006 - 17:32 #4
Altså sammenlignet med de andre browsere, er det noget af en farveforskel. Som sagt ville jeg lave det, så det ser 100% ens ud i alle browsere, og jeg ville begrænse dit farvevalg en smule. Mange farver gør det for rodet. Det er mest i IE man ser farverne, da det i de andre browsere mest er stillet op som links..

Hvis jeg var dig ville jeg anskaffe mig de andre browsere, så du kan se forskellen.. Måske skulle du vælge at lave en anden slags menu??
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. september 2006 - 21:51 #5
ja baggrunden er fin, og god illstration, hvis du selv har lavet den burde du måske overveje om ikke du skulle focusere lidt mere på at lave grafik frem for kode?
der er ikke "spydigt" ment, hvis du har evner skal man udnytte dem og ikke favne alt for bredt.

find på en ny menustruktur og undlad at ligge scrolls midt på siden
hent evt en der virker i forvejen: http://www.coffeecup.com/free-dhtml/

Eller, l¿r FLASH /actionscript, umidelbart ser din tilgang ud til at du ville have stor g¿lde af at bruge flash fremfor de mere traditionelle v¿rkt¸jer.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2006 - 16:34 #6
Mange tak allesammen. vil straks gå igang med forbedringer.. Så snart jeg kommer af med min virus :S
Avatar billede jowii Nybegynder
23. september 2006 - 10:45 #7
Så lidt :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. oktober 2006 - 22:14 #8
huskat lukke sp¸rgsmålet ;)