Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
17. september 2006 - 14:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flytning af telefonbog

Er ved at købe en ny mobiltelefon, og i den sammenhæng er jeg kommet til at tænke på om der er en mulighed for at flytte min telefonbog fra min gamle mobil til min nye.

Har lige nu en nokia 5100 og skal have en 5500

Problemet ligger i at alle mine kontakter ligger på telefonens hukommelse og at mange af kontakterne indeholder flere numre, hvilket mit simkort ikke understøtter, desuden har jeg også flere opslag, end der er plads til på simkorte; ca 230.

Vil derfor gerne vide hvordan man nemmest muligt flytter numrene fra den ene telefon til den anden.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
17. september 2006 - 14:44 #1
pc suite fra nokia
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
17. september 2006 - 15:08 #2
er der ikke andre muligheder? det vil vel kræve at jeg køber et overføringskabel, til en telefon jeg ikke skal have mere...?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
17. september 2006 - 15:19 #3
hvis din tlf har bluetooh kan du købe et USb stik med det i og bruge det til at overføre med.
Det kan du så bruge i fremtiden hvis du skal overføre fra tlf til pc eller omvendt
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
17. september 2006 - 16:05 #4
telefonen med numrene var en 5100, dvs ingen bluetooth... der er en ir port, men det vil jo kræve at jeg sender hvér post seperat...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:02 #5
brug for mere hjælp ?
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
08. december 2006 - 16:54 #6
det hele blev flyttet manuelt med IR porten... -helvedes til tid og bøvl...