Avatar billede mohbar Novice
17. september 2006 - 11:07 Der er 1 kommentar

spørgsmål til oprettelse

Jeg har en forbindelse via fascom/cirque der omfatter hele boligområdet.

Forbindelsen er mildt sagt elendig: downloadhastigheden er minimal:
- P2P/torret = går helt ned til mindste hastighed
- Alm. browserdownload = 25-30 Kb hastighed

Dvs. den kan kun bruges for folk der vil se politiken, skrives emails osv.

Jeg vil skifte til Fullrate (fullrate.dk) og spørgsmålet går ud på om det kan lade sig gøre "smertefrit" ved brug af de gamle eksisterende stik og ledninger, der allerede er installeret i hjemmet. Dem der netop stod for installationen er Cirque.

Jeg vil kort sagt udskifte min eksisterende boli internet/fastnet forbindelse med et nyt internet/fastnetforbindelse og spørger om det kan lade sig gøre smertefrit.
Avatar billede timmeren Nybegynder
03. november 2006 - 10:58 #1
inde på fullrates hjemmeside kan du skrive din adresse ind og se om de understøtter din lejlighed, gør de det, er det piece of cake, de sender udstyret du plukker det i telefon stikket og puff internet til dig