Avatar billede bentole Nybegynder
16. september 2006 - 19:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

send til skrivebord

Hej
jeg har det problem når jeg højreklikker på et dokoment
under send til, ( mangler  send til skrivebord ?)
der er send til postmodtager skype. og dokomenter.

på forhånd tak
Bent o
Avatar billede evildoctor Praktikant
16. september 2006 - 19:37 #1
Hvis ikke den er der kan du vel bare vælge "opret genvej" og selv flytte til skrivebordet :)
Avatar billede mr.malmros Juniormester
16. september 2006 - 23:26 #2
"Send til" menuen styres af folderen "C:\Documents and Settings\Din Bruger\SendTo"
Her kan du lægge en genvej til eksempelvis skrivebordet ind, og genvejen vil nu dukke op i sendtil menuen ved højreklik.
Du kan også lægge genveje til andre placeringer her, eller linke direkte til programmer, og derved bruge "send Til" som en udvidet "Åben med..."
Det kan være en fordel, da "åben med..." kun har programmer der er accioseret med fil typen.
Avatar billede bentole Nybegynder
17. september 2006 - 10:41 #3
Tak for svaret xxgullexx det virker .
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2006 - 10:50 #4
Avatar billede mr.malmros Juniormester
18. september 2006 - 19:25 #5
God fornøjelse!