Avatar billede artico Novice
16. september 2006 - 14:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

FTP upload ventetid?

Hej jeg er lige begyndt at opdatere en hjemmeside på en server hos wannafind, men hvergang jeg skal uploade så er det som om at serveren lige skal vågne op før den "gider" modtage mine filer ?
Der kan godt gå helt op til 1-2 minutter før den begynder at uploade filen... og det er php filer???

Nogle gange mislykkedes upload og jeg får en fejl 530, noget med at der er formange connection til serveren?

Wannafind siger (efter 2 dages ventetid) at der ikke er noget galt hos dem? hmmmm. Men jeg har ikke de problemer hos de andre 4 udbydere som jeg bruger?

Kan nogen sige mig hvad jeg kan gøre for at overbevise wanafind?
Avatar billede coderdk Praktikant
16. september 2006 - 15:11 #1
Kører du Passive FTP? Hvis du gør, prøv at slå det fra og kør Active...
Avatar billede artico Novice
16. september 2006 - 15:28 #2
Jeps den står til Passive... prøver at droppe det :-)
Avatar billede artico Novice
17. september 2006 - 17:54 #3
Det virkede ikke .. hmm men idag fik jeg dette svar fra wannafind:

Der er en begrænsning på 4 samtidige connection til vores FTP servere for at sikre mod hammering/hackerforsøg. Hvis du har haft mange connections i løbet af kort tid, kunne det tænkes at nogle af disse er blevet holdt åbne og ikke timet ud før du har lavet over 4 connections. Alternativt opretter Internet Explorer 2-3 connections hver gang du åbner ét FTP site via. browseren, hvilket også være en mulig årsag.

Normalt skal du blot vente et par minutter til dine connections timer ud, og du vil have adgang til serveren igen.

Kan jeg selv gøre noget, så jeg undgår vente tid ?
Avatar billede coderdk Praktikant
17. september 2006 - 18:05 #4
Ok, hvilken klient bruger du? Jeg kan anbefale FileZilla: http://filezilla.sf.net/
Avatar billede artico Novice
17. september 2006 - 18:59 #5
Jeg bruger Golive ... men er på udkik efter en god php editor, jeg kan rigtig godt lide at man bare kan trække filerne ud på serveren og at ens projekter er samlet...
Avatar billede artico Novice
16. november 2006 - 12:57 #6
Send et svar ...
Avatar billede coderdk Praktikant
16. november 2006 - 13:01 #7
Ok :)