Avatar billede bjerreskov Nybegynder
14. september 2006 - 21:43 Der er 6 kommentarer

Bluetooth mangler i kontrolpanel?

Hej eksperter,

Jeg vil gerne kunne overføre billeder og musik mellem min Sony Ericsson k700i og min Acer Aspire 1522WLMI, men mit problem er, at der ikke er noget ikon, der hedder bluetooth enhender i kontrolpanelet, som der burde være.

Selvom jeg tænder for bluetooth-forbindelsen på telefonen, så står der bare med grøn skrift på min skærm, når jeg trykker på bluetooth genvejstasten, "No device".

Hvordan kan det være og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede thov Forsker
14. september 2006 - 23:46 #1
Er der overhovedet Bluetooth på computeren ?
Avatar billede 7degreez Praktikant
14. september 2006 - 23:48 #2
;)
Avatar billede bjerreskov Nybegynder
16. september 2006 - 08:44 #3
Ja, jeg har en decideret bluetooth-knap på tastaturet, så der må der da være.
Avatar billede thov Forsker
16. september 2006 - 13:45 #4
Aha, og driverne er installeret uden anmærkninger ? (Højreklik på 'Denne computer -> Egenskaber).
I Kontrolpanel -> Bluetooth enheder kan du så lade computeren søge efter din telefon.
Avatar billede bjerreskov Nybegynder
18. september 2006 - 10:17 #5
Problemet er jo, at "bluetooth enheder" ikke findes i mit kontrolpanel.
Avatar billede thov Forsker
18. september 2006 - 14:32 #6
Kabinet, tastatur m.m. er fælles for mange modeller.
Indmaden i 1522WLMI kan derfor godt mangle Bluetooth, selvom tastaturet giver det indtryk, at der er BT på computeren.