Avatar billede fieklokke Nybegynder
13. september 2006 - 10:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Computer kan ikke finde DVD drev.

Jeg har lige fået byttet min DVD brænder da den gik i stykker.Fik samme slags men da jeg satte den til kunne computeren ikke finde den.Hvorfor?
Den er sat på for enden af kablet(øverst) men når jeg tar mit kablet til mit DVD drev ud og sætter brænderen til er den accepteret men med DVD drevets navn.
Avatar billede hcma Novice
13. september 2006 - 10:25 #1
forkert kategori - denne her er forbeholdt generelle ting vedr. eksperten.dk
Du vil have langt større chancer for kvalificeret hjælp, hvis du lukker her (lægger et svar og så accepterer det) og opretter et ny i Kategorien Hardware eller WinndosXP

(men prøv lige at kigge her for en mulig løsning: http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no49 )
Avatar billede fieklokke Nybegynder
13. september 2006 - 10:45 #2
Prøver anden katgori