Avatar billede neofly Nybegynder
12. september 2006 - 14:07 Der er 4 kommentarer

PC til RPTV

Hejsa
Jeg har et Thomson 61" Model JW642S Rear Projection Television
Jeg vil høre hvad fare der kan være ved at jeg kobler det til min computer, og evt. spiller, ser film eller whatever jeg nu lyster at lave på det.

Sker der noget med TV'et i den forstand, har hørt at selve "billederøret" ikke har godt af det, men er stadig usikker
så jeg smider et indlæg her for at høre om nogle af jer har forstand på det :)?
Ved ikke om det er den bedste tråd at starte i denne del af forumet, undskylder på forhånd hvis det ikke er :)
Avatar billede coderdk Praktikant
12. september 2006 - 15:47 #1
Selvfølgelig kan du koble din computer til dit TV, såfremt du har en passende udgang på din PC, eller passende indgang på dit TV. Det tager ikke skade.
Avatar billede coderdk Praktikant
12. september 2006 - 15:49 #2
Hvis du har et NVidia-kort kan du bruge TV-tool, så går der nok ikke noget galt :)
Avatar billede neofly Nybegynder
13. september 2006 - 08:07 #3
Hey igen :) også selv om det er et Rear Projection Television ?
siden der kører med en anden form for billederør eller "projektor" til at fremvise billedet end et ganske normalt TV gør :)
Avatar billede coderdk Praktikant
13. september 2006 - 11:53 #4
Ja, det er jeg ret sikker på :)