Avatar billede mr_miyagi Nybegynder
12. september 2006 - 12:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sortering af datoer

Hvordan kan det være det ikke er muligt at kunne sorter i datoer på eksperten?
Når man har søgt på noget, får man en masse ubruglig indlæg frem da mange af de spørgsmål der dukker op er fra 2005 - 2001, det er ikke rigtig noget man kan bruge til noget.
Er det ikke muligt at lave en funktion så man kan sorter efter datoer, så de nyeste indlæg kommer først?
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2006 - 19:45 #1
punkt 1: Ja

punkt 2: Spørgsmål om eksperten er traditionelt gratis, hvorfor du må lægge et svar ind, og snuppe dem selv

punkt 3: som bruges af rigtigt mange. brug google med denne lille "kode" site:eksperten.dk XXXemneXXX

punkt 4: forslaget/problematiken er i forvejen kendt af udviklerne bag siden, så vi må se

punkt 5: søgefunktionen her på siden er ikke det helt store scoop*G*
Avatar billede c-holst Novice
12. september 2006 - 19:46 #2
du skal ikke have XXX rundt om dit søgeord
Avatar billede mr_miyagi Nybegynder
14. september 2006 - 10:16 #3
punkt 1 & 2: ok

3: På den måde, det må jeg prøve :)

4: Håber de får det lavet på et tidspunkt, det vil tiden vise, kunne forestille mig det ville hjælpe mange. men som du selv skriver så kender de selv problemet

5: he he, nej ok. jeg må prøve det med google.

Takker for hjælpen c-holst.
Avatar billede mr_miyagi Nybegynder
03. november 2006 - 10:07 #4
_