Avatar billede dougheffernan Nybegynder
12. september 2006 - 10:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Enterprise manager - kan ikke afvikle DTS

Af en eller anden årsag kan jeg ikke længere afvikle DTS pakker i Enterprise Manager (eller andre tools) på klient PC'en, kun vha. direkte logon på serveren eller vha. Remote Desktop.
Nogen gode ideer til hvad der er gået galt? Jeg er logget på klient maskinen med samme netværkskonto som bruges til at starte SQL Serveren.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
16. november 2006 - 09:17 #1
Lukker spørgsmålet - uden løsning.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
22. november 2006 - 15:32 #2
*