Avatar billede klausbobby Nybegynder
10. september 2006 - 16:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangel på tekst

Hej eksperter.
Jeg bruger Windows XP sp 2, men det er ligesom om der er nogle funktioner der ikke fungerer. Fx. er der ingen tekst i titellinien.
Når jeg søger på fx. google forsvinder søgeordene i resultaterne.
Samtidig kan jeg ikke "se" links på diverse sider. Jeg kan sætte markøren på den og "hånden" kommer frem og jeg kan klikke på linket. Men jeg kan ikke læse hvad der står.

Kan man evt. opdatere det eller hvad skal jeg gøre??
Avatar billede tafkab Nybegynder
10. september 2006 - 16:27 #1
Jeg har set det før, hvor man har haft installeret Google Toolbar så hvis du har den så prøv lige at afinstallere den og genstart og se om det gjorde en forskel
Avatar billede klausbobby Nybegynder
10. september 2006 - 16:40 #2
Har ikke Google Toolbar, men MSN toolbar. Har prøvet at afinstallere den, men der var ikke nogen forskel!
Avatar billede tafkab Nybegynder
10. september 2006 - 16:44 #3
Så prøver vi da bare noget andet
hent denne fil og pak den ud til Skrivebordet. Dobbeltklik på IEReg.bat - når den er færdig, genstart PC.
http://www.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip
Avatar billede klausbobby Nybegynder
11. september 2006 - 16:32 #4
Hmmmm... Desværre virker det heller ikke! Har du andre forslag ? :)
Avatar billede tafkab Nybegynder
11. september 2006 - 18:05 #5
Ikke umiddelbart, desværre :-(
Avatar billede klausbobby Nybegynder
26. marts 2007 - 17:39 #6
Spm slettes