Avatar billede _chip_ Nybegynder
09. september 2006 - 10:45 Der er 2 kommentarer

Eget DSL modem med Ethernetsnitflade til Cybercity

Hej Alle

Jeg har i dag en fornuftig router (Cisco 1841)
Jeg skal til at bruge Cybercity.
Cybercity levere deres egen DSLRouter, den er jeg ikke intresseret i at bruge.

Er der nogen der har erfaringer med at bruge eget DSL modem på Cybercity forbindelser, lige som hos TDC, så man får en Ethernetsnitflade ?

Hvad skal man kigge efter med hensyn til modem ?

Er der nogen der har fået sådan et setup til at virke ?

(Jeg kunne godt købe ADSL WIC til router med den er lidt for dyrt syntes jeg :-) )
Avatar billede sofuz Nybegynder
21. september 2006 - 10:38 #1
Du kan bare koble din nuværende router til den du for fra cybercity.. det virker i hvert fald hos mig... selv når jeg køre trådløs...
Avatar billede _chip_ Nybegynder
21. september 2006 - 11:37 #2
Ja men det er ikke helt det jeg er intresseret i.
På den måde kommer jeg også til at blive afhængig af at CC routeren laver NAt ordentligt og hurtigt nok.