Avatar billede jobestar Nybegynder
07. september 2006 - 21:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

avancerert søgning på eksperten?

Hejsa

nu har jeg kigget ekspertens side igennem i 10 min. og søgt i gamle tråde, men kan altså ikke finde noget.

Kan man ikke søge mere specifikt end den enkelte boks i højre hjørne?

Det nytter jo ikke noget at få svar fra 2002 osv. når man leder efter noget svar der passer til nutiden.. itudviklingen er jo ikke just langsom.. ;-)

Ja, men sorry hvis jeg har stirret mig blind og løsningen er lige foran mig.. :-/
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2006 - 22:38 #1
søge funktionen har absolut ikke noget godt ry

prøv at søge på:

xxxx +site:eksperten.dk

på google !
Avatar billede jobestar Nybegynder
08. september 2006 - 00:35 #2
okay tak for det!

hvis du ligger et "svar" er der point:-)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2006 - 02:47 #3
per konvention er spørgsmål om Eksperten gratis, så lig selv et svar og tag dine
point tilbage
Avatar billede c-holst Novice
08. september 2006 - 11:32 #4
vi hjælper dig da gerne med at finde det du søger:-)
Avatar billede jobestar Nybegynder
08. september 2006 - 11:51 #5
jeb okay :-)

C-holst>> der er ikke noget lidt pt. men har bare flere gange været ude for at skulle finde noget aktuelt og så fik man en masse ubrugelige tråde om "hijackthis" x 10 fra 2001 he..

men tak for det:-)
Avatar billede jobestar Nybegynder
08. september 2006 - 11:51 #6
"lidt" = lige