Avatar billede lascola Nybegynder
05. september 2006 - 09:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit flash element loades ikke

Hej

Jeg har leget med at lave en lille mobil simulator i flash.
Jeg har via dreamweaver lagt det ind på en html side.
her efer har jeg prøvet at køre den på iistest(localhost)
men flash elementet er mega langsomt til at loade. SWF filen fylder 76 kb.
Hvordan kan det være at den ikke vil loade?
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2006 - 09:42 #1
loader den slet ikke - eller loader den langsomt?

Loader den slet ikke skyldes det at koden henviser forkert til din flash-fil - altså, den ligger ikke der hvor du fortæller den gør eller navnet er forkert.
Avatar billede lascola Nybegynder
05. september 2006 - 09:45 #2
jamen den loader nemlig godt nok html siden. men ja den bliver ved med at loade flash filen, så det er nok fordi den ikke finder den.
Men jeg har nemlig også forsøgt at publishe den som html i Flash, men det fungere stadig ikke
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2006 - 09:51 #3
hvordan ser din kode ud - og hvor ligger din flash-fil i forhold til html-koden?
Avatar billede lascola Nybegynder
05. september 2006 - 09:54 #4
hehe ej hvor er jeg en klovn. det er nok smart at lægge swf filen ud på serveren osse.
hmm er det bare en mandags bommer her på en tirsdag
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2006 - 09:58 #5
well - det er vel stadig tidligt på morgenen ;)
Avatar billede lascola Nybegynder
05. september 2006 - 10:00 #6
he he det er det i hvert fald men tak for snakken :)