Avatar billede andet Nybegynder
30. august 2006 - 18:28 Der er 4 kommentarer

www.it-info.dk

Hej folkens

Jeg har gennem et stykke tid nu arbejdet på min hjemmeside, og vil rigtig gerne høre jeres mening om det.
Kunne jeg ikke lige få jer til at smide lidt kunstroktiv kretik på www.it-infol.dk?
M.v.h
Morten
Avatar billede andet Nybegynder
30. august 2006 - 18:28 #1
Rettelse af stavefejl:
Kunne jeg ikke lige få jer til at smide lidt konstruktiv kritik på www.it-info.dk?
Avatar billede domaz.dk Novice
31. august 2006 - 11:36 #2
ikk så meget at vurdere ved et template syns jeg...

men den er roddet syns jeg, og kedelig i farverne, alt for ensformet gennem hele siden...
Avatar billede andet Nybegynder
31. august 2006 - 11:57 #3
Nu ikke så meget design, jeg tænkte på mere indholdet....
Men du kan altså vælge andre templates...
Avatar billede jokeren25 Nybegynder
01. september 2006 - 09:42 #4
Fonten der er brugt i top banneret passer ikke med resten af designet. Når du har valgt XP stilen skal du holde den hele vejen i gennem designet.

"Link til mig" kassen til højre laver eb mindre fejl i designet.

Synes ellers det ser okay ud dog skal din velkomst tekst være mere indbydende evt med nogle overskrifter der fanger brugerne.