Avatar billede jesperhalden Nybegynder
30. august 2006 - 11:48 Der er 3 kommentarer

Sporingsværktøj så man kan se hvilke aktiviteter som sker?

Hej

Mangler et sporingsværktøj som kan aktiveres på baggrund af fx. et klik på en OK-knap....det skal spore alle systemerne (process id) som er involvert i GUI-aktionen? Den kan være flere systemer/databaser som er involveret!
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2006 - 12:27 #1
Jeg ville kikke på PsTools fra sysinternals. Disse værktøjer anvendes normalt i forensic øjemed, man kan også bruges forebyggende. Jeg mener at huske at man kan scripte de fleste af værktøjerne og dermed faktisk lave en samlet funktionalitet

http://www.sysinternals.com/Utilities/PsTools.html
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. august 2006 - 12:28 #2
Alternativt kik på resource kittene der også indeholder masser af små utils der kan scriptes
Avatar billede eld Nybegynder
07. september 2006 - 21:31 #3
Kan kun anbefale at prøve den gode gamle pille en enhed af af gangen... især hvis du har ældre enheder tilsluttet netværket, evt. de ældre printere som du selv nævner... Jeg har oplevet lign. problemer med et 3Com kort af ældre dato samt en netgear printserver...