Avatar billede xenoxsis Nybegynder
29. august 2006 - 19:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Intet skærm stik?

Jeg har lige købt en helt ny computer med et GeForce 7900GT grafikkort og da jeg skal sætte den til opdager jeg at det sædvanlige skærm stik bag computeren ikke eksisterer, er der nogen der ved hvad der foregår?
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2006 - 19:49 #2
så er der nok et andet stik , lidt større , dertil kan du få en adabter der passer
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. august 2006 - 19:53 #3
Du har købt en maskine med DVI stik og har en skærm med VGA stik.
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
29. august 2006 - 19:56 #4
Er det så bare at købe en adaptor? Der stod noget om på en side at det forudsættes at der i DVI grafikkortet er indbygget en analog converter.
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2006 - 19:58 #5
ja det er nok at købe en adapter , den koster ikke ret meget , bruger det selv på den ene af mine maskiner
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
29. august 2006 - 20:02 #6
Jeg er super vred over at de ikke lagde det med...
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2006 - 20:04 #7
det hjælper nok ikke , mon ikke også det har stået i den ordrebekræftelse du har på den
Avatar billede xenoxsis Nybegynder
29. august 2006 - 20:29 #8
Nej det har jeg nemlig kigget efter. Men nu håber jeg at de har den i Computer City imorgen...Så må vi se - Vil spille på min 4.6 Ghz
Avatar billede jacla Nybegynder
29. august 2006 - 20:47 #9
Jeg takker :)