Avatar billede l-bamsen-l Nybegynder
29. august 2006 - 09:57 Der er 6 kommentarer

ild i computer =S

Hej her den anden dag kortsluttede min strømforsyning mens at computeren var slukket. nåede at få slukket ilden inden det blev til noget.
Mit spørgsmål er så om computeren kan ha taget skade eller om jeg bare kan købe en ny strømforsyning og så virker det?
Avatar billede nva Praktikant
29. august 2006 - 10:03 #1
Det skal man vist være spåmand for at kunne svare på hehe. Hvis du er heldig virker det med en ny strømforsyning.
Avatar billede perj Nybegynder
29. august 2006 - 10:08 #2
Hvis der virkelig var ild i den ("flammer"), så tal med dit forsikringsselskab. Normalt dækker indboforsikringen den slags.
Avatar billede perj Nybegynder
29. august 2006 - 10:14 #3
http://www.forsikringsoplysningen.dk/Ungforsikring/Du%20bor%20hjemme/Hvordan%20er%20du%20forsikret.aspx
Er du sikker på om det kunne have været et lynnedslag. Hvis det er tilfældet, er min erfaring, at du lige så godt straks kan anskaffe dig en ny pc - desværre. :-(
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2006 - 11:08 #4
Er du sikker på om det kunne have været et lynnedslag. Hvis det er tilfældet, er min erfaring, at du lige så godt straks kan anskaffe dig en ny pc - desværre. :-(

>>det skal forsikringen erstatte hvis du har haft en lyn skade ,men hvad med andet elektronik i huset har det taget skade ?
Avatar billede l-bamsen-l Nybegynder
30. august 2006 - 13:48 #5
nej det var ingen lynnedslag det er jeg sikker på. alt andet virker
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2006 - 13:39 #6
har du prøvet med en ny trafo  som tidligere spurgt ?