Avatar billede fcand Nybegynder
28. august 2006 - 22:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering og tjek af site.

Hej med jer!

Jeg har lige fikset et design sammen til en ven som er i australien, så han kan uploade billeder og skrive om turens fremgang...

Indtil videre er der ingenting udover designet (selvfølgelig) på siden, og jeg vil bare høre hvad i synes om det, det skal jo kun bruges til han kommer hjem igen, og så om alle kan se siden rigtigt eller om nogle kan se fejl i opsætnigen. Jeg har selv firefox 1.5.0.6 og IE 7 beta og jeg ser designet rigtigt...

Håber på lidt respons og evt. konstruktiv kritik

På forhånd tak
// afc
Avatar billede fcand Nybegynder
28. august 2006 - 22:49 #1
og URL'en er glemt som sædvanelig :P får den her: www.afcdesign.dk/mads/
Avatar billede mcp_dk Nybegynder
29. august 2006 - 07:06 #2
hmm kunne du ikke smide lidt mumletekst på så man kan se om teksten holder sig inde for rammerne og bryder rigtigt.
Avatar billede fcand Nybegynder
29. august 2006 - 16:05 #3
Jo kan jeg da :) det er hermed gjort
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
29. august 2006 - 16:09 #4
meget pæn, men i min opløsning er der et MEGET stort hvidt område i højre side, og hele indholdet "trykker" sig op af venstre side.
Opløsning: 1440x900
Browser: Firefox
Avatar billede fcand Nybegynder
29. august 2006 - 23:30 #5
sw red >> Ja kunne godt forestille mig at der var meget hvidt til højre på en widescreen opløsning :P .. Men det er jo efterhånden svært, for optimere man til widescreen kan det ske at der kommer scrollbar i bunden hvis man ikke har widescreen, jeg plejer at optimere sider til 800 px i bredden så folk der kører 800 x 600 også kan være med uden at skulle scrolle 5 km til højre el. venstre :)
Avatar billede kennith Nybegynder
04. september 2006 - 00:48 #6
Du har noget lensflare eller ligende overst i højre side det er alt for kraftigt men ellers helt iorden side.
Avatar billede fcand Nybegynder
04. september 2006 - 13:13 #7
hej kennith >> ehm nej, øverst i højre hjørne er der bare farven hvid, der er igen lensflare... :)
Avatar billede kennith Nybegynder
04. september 2006 - 15:19 #8
sorry jeg er en spasser med højre og venstre det er selvfølgelig i venstre side ved dit australienskilt :)
Avatar billede fcand Nybegynder
04. september 2006 - 16:00 #9
hehe nå okay.. jamen dér er faktisk heller ingen lens... det er noget tåge jeg har leget med dér  (( d|-_-|b ))    :)
Avatar billede fcand Nybegynder
07. august 2007 - 10:46 #10
vist på tide jeg får lukket her! læg et svar hvis i vil have points..
Avatar billede fcand Nybegynder
30. november 2008 - 15:13 #11
et år må være frist nok - lukker selv :)