Avatar billede aurum Nybegynder
21. august 2006 - 11:03 Der er 1 løsning

Læsevenlige rapporter i word (læs: pænt design)

Er der nogen, som kender nogle steder på nettet, hvor der ligger anbefalinger til opsætning af fx rapporter i word, sådan at de bliver lette at læse.
Vi har nogle rapporter, hvor indholdet er sat ind i den ene tabel (med rammer) efter den anden og det ser mildest talt tungt ud. Men forfatterne synes om det... desværre gavner det bare ikke læsbarheden. Jeg mangler bare noget dokumentation, så jeg kan sige med ro i sindet, at tabelrammerne skal VÆK!
Avatar billede aurum Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:22 #1
Jeg lukker sp igen.