Avatar billede sofuz Nybegynder
21. august 2006 - 10:36 Der er 1 kommentar

Fra Dansk Til Farsi

Hej
Jeg ville høre om man kan finde et gratis program, der kan oversætte fra dansk til Farsi. Altså når man er inde i word så har man nærmest en spalte på midten af sin side hvor der på den ene side står Farsi og den anden side står på dansk. Så når man skriver noget på dansk på den ene side så kommer det automatisk på den anden side på Farsi. Og omvendt.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
21. august 2006 - 10:41 #1
oversættere er MEGET dårlige. især til dansk. så det ville jeg nok ikke bevæge mig ud i :)