Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. maj 2001 - 22:30 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

eksperten.dk som Openscource ?

Kunne det ikke være rart hvis man kunne hente koden til de forskellige funktioner her på eksperten, så det var OpenScource, det vil jeg tro at der var / er mange der kunne bruge til noget ?

//Anders
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. maj 2001 - 22:30 #1
[source]
Avatar billede xenophobia Nybegynder
14. maj 2001 - 22:31 #2
Hørt!
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2001 - 22:33 #3
kan du ikke bare oprette et spg. hvor du søger hjælp til de funktioner du mangler?

Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. maj 2001 - 22:35 #4
Jo, men jeg vil mene at det kunne være fedt, hvis et sted som eksperten ville være foregangs \"site\" for Open source.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. maj 2001 - 22:35 #5
Jeg kan heller ikke lige nævne nogle ting jeg mangler, det er mere generelt jeg tænker på,
Avatar billede repsac Nybegynder
14. maj 2001 - 22:38 #6
God ide, men det er jo admin der skal beslutte det ... måske kan de give et sikkerhedsproblem hvis det ikke er totalt gennemsikret (hvilket jeg faktisk tror det er - efter sidste uges hændelse ;o)
Man kan vel - so keysersoze siger - bare spørge om hvad man mangler ... eller finde det ved at søge et par sek.s ...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. maj 2001 - 22:46 #7
repsac -> Jeg var her ikke så meget i sidste uge
Hvad skete der ?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. maj 2001 - 22:53 #8
en bruger der fuskede sig til 3000000 point! :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. maj 2001 - 23:00 #9
Hmm, det var da lige lidt vildt...
Avatar billede fastpoint Nybegynder
14. maj 2001 - 23:09 #11
dårlig idée
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. maj 2001 - 23:20 #12
vladimirr >> har haft det oppe før... Jeg er med på idéen, har en slagplan og ved hvordan man skruer noget sammen. Ring evt. til mig hvis du er virkeligt interesseret og vi kan snakke om det.

Jeg stiller visse krav men forventer intet andet end seriøsitet bag projektet - ellers er jeg ude med det samme. Også selvom det er opensource, det er planen bagved og den generelle struktur.

86289580 eller ljweb@ljweb.com
Avatar billede vladimirr Nybegynder
14. maj 2001 - 23:23 #13
Nej i skal ikke have det enlige point, det er til Andreas hvis han kommer forbi.
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. maj 2001 - 23:33 #14
repsac >> jeg har før haft fat i admins om emnet og de er ikke venligt stemt overfor det... selvfølgelig underminerer det også al deres arbejde og at forære det væk er nok ingen god ide.

Der findes mangle lignende, det alle mangler er brugere. Det er ekspertens force - de mange brugere. Det er hverken funktionalitet eller hastighed, kun brugere der gør udslaget.
Avatar billede stigc Nybegynder
14. maj 2001 - 23:57 #15
er der nogen der ved hvad sikkerhedshullet var? Det kunne da være spænnende at høre....
Avatar billede vladimirr Nybegynder
18. maj 2001 - 12:00 #16
:(