Avatar billede dytti Novice
20. august 2006 - 14:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

En ommer

Mit første forsøg kørte totalt i sandet.

Målet er en åben, venlig, varm, og enkel side.
Blå er godt nok en af de kølige farver, men kan godt lede tanken hen på selve emnet.
Første indskydelse var at bruge farver som man finder ved en sø.
jord, græs, vand, og himmel. Men det vil nok blive for meget af det gode.
Hvad syntes i?
(siderne er IKKE valideret endnu)
http://www.dytti.dk/
Avatar billede apo Praktikant
20. august 2006 - 18:22 #1
Meget almindeligt layout, som hurtigt begynder at virke tomt og kedeligt - der mangler noget 'personlighed' over siderne. Banneret er absolut det, der trækker layoutet op i karakter men ellers er der ikke meget at sige til layout og design.

På plussiden skal du have ros for den gode overskuelighed på siderne.

Hvis det er artiklerne, der skal være det store trækplaster for dine besøgende, bør du skrive nogle længere artikler med mere indhold (de er meget korte og er hurtigt overståede) og indsætte nogle fotos af det, du skriver om i den enkelte artikel.

Design/layout: 3 af 10

Hvis jeg må udtrykke mig sådan her: Det en omm'er ;o)
Avatar billede plazm Nybegynder
21. august 2006 - 21:18 #2
Jeg er også enig i at side er meget simpel og "kedelig" og at logoet er godt.
Når du alligevel har adgang til php, så anskaf dit et cms, så du ikk skal sidde og arbejde med designet i samtlige filer.
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2006 - 21:20 #3
kedeligt design
Avatar billede jowii Nybegynder
22. august 2006 - 21:04 #4
En godt ment kommentar:

Hvorfor farve scrollbaren? Det er helt sikkert en smagssag om man kan lide det ellers ej, men da jeg kom ind på siden, kom jeg hurtigt til at fokuserer på scrollbaren. Den jager øjnene (mine øjne) væk fra indholdet.

Jeg tror det giver et bedre overblik uden farve på scrollbar :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
24. august 2006 - 23:04 #5
En om'er ;o) Ganske enkelt for kedeligt at se på. Lad vær med at brug clipart! Det dur bare ikke! Kom ind med et stort og flot billede af hvad det handler om. og glem alt om den fiske-gif animation!

drop også "velkommen til Put & Take tips"... vi ved godt at vi er inde på siden. spild af sekunder at læse :o)
Avatar billede dytti Novice
26. august 2006 - 10:19 #6
Ja - Jeg bliver nok nødt til at indrømme, at jo mere jeg ser på siden, jo mere kedelig bliver den.
Jeg har lavet et andet udkast her: http://www.dytti.dk/indexc.htm
men kan ikke finde ud af hvordan baggrunden skal være.
Jeg forestiller mig at de 3 tekstboxe skal være hvide, og den lyseblå farve vil jeg beholde. Men hvad med resten - Nogen foreslag?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
13. september 2006 - 11:38 #7
Det bliver bedre ;o)

Men stadigvæk - et billede der med det samme sige mig at dette er en fiske side. Måske du kender en der kan tegne en fisk - gerne en sjov fisk med et blink i øjet.

Husk at skriv Put & Take med stort forbogstav. Du har glemt det i starten af din tekst.

God fornøjelse. Hvis du søger nogle gode teknikker til at lave hjemmesider, så kan du prøve at læse alle tutorials fra www.html.dk

og tak for point ;o)