Avatar billede lascola Nybegynder
18. august 2006 - 11:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

converting til gp3

hej jeg skal have overført nogle film til mobilen, er der nogen der har en ide til et program som jeg ikke behøver købe i USA, men kan købes herhjemme?

på forhånd tak
:)
Avatar billede nva Praktikant
18. august 2006 - 11:40 #1
Tror det her gratis program kan klare det http://www.majorgeeks.com/Super_d5117.html - det kan konvertere fra og til næsten alle formater.
Avatar billede lascola Nybegynder
18. august 2006 - 11:44 #2
okai takker det prøver jeg lige :=)
Avatar billede nva Praktikant
18. august 2006 - 11:48 #3
Du skal ikke acceptere svaret før du ved om det virker. Sig til hvis det ikke virker, så får du dine points tilbage.
Avatar billede lascola Nybegynder
18. august 2006 - 11:50 #4
nå okai hehe, det skal jeg nok, men krydser fingre for det virker :)
Avatar billede lascola Nybegynder
18. august 2006 - 12:48 #5
hmm den kommer med en error hele tiden any ideas=?
Avatar billede nva Praktikant
18. august 2006 - 14:15 #6
Du bliver nødt til at fortælle hvilken error og i hvilken forbindelse - ellers er jeg altså ret lost hehe.
Tager hjem fra arbejde nu men kigger herind senere.