Avatar billede repro6 Nybegynder
18. august 2006 - 08:19 Der er 1 løsning

Deling af fil

Hej,

Jeg arbejder i en virksomhed, som gerne vil have en fil som skal deles med en anden virksomhed.

Jeg har lagt den ud på webhotellet, og blot oprettet en mappe på begge firmaers pc'er, så de kan få adgang.

Nu efter 2 uger, hvor det fungerer fint får det andet firma denne besked: "Enten er filen, eller den
placering du forsøger at få adgang til skrivebeskyttet eller den server som dokumentet er gemt på svarer muligvis ikke."

Det er en excel fil.

Hvad kan det skyldes?
Avatar billede repro6 Nybegynder
31. august 2006 - 08:26 #1
LUKKER