Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
14. maj 2001 - 20:36 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Logo / Banner...

Hej...

Jeg er ved at lave en hjemmeside, og skal der til bruge et logo/banner lidt ligesom (www.whitehat.dk/counterworld)! Banneret skal være lysebrunt og der skal stå Oldies 4 You!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
14. maj 2001 - 20:36 #1
I am on it!
Avatar billede prodic Mester
14. maj 2001 - 20:39 #2
Kasper er du ikke venlig at ligge et svar selv, acceptere det og på ny oprette spørgsmålet i Job->Freelance.
Det er der det hører hjemme :-)
Desuden får du en endnu mere kvalificeret hjælp i den rette kategori.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
14. maj 2001 - 20:44 #3
da det ikke er til en virksomhed behøver den ikke, at være under freelance:)=
Avatar billede prodic Mester
14. maj 2001 - 20:48 #4
Da det omhandler et job uanset penge eller point, så hører den hjemme i Job->Freelance.
3D-kategorien omhandler \"Alt inden for 3D\" - hvilket LOGO ikke kan gå ind under.
Avatar billede prodic Mester
14. maj 2001 - 20:51 #5
Du kan jo læses admins kommentar her :
http://www.eksperten.dk/spm/36591 - omhandler sidste gang problematikken var oppe og vende :-)
Avatar billede arne_byste Nybegynder
14. maj 2001 - 21:03 #6
Er siden lavet i Xara Webstyle?
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
14. maj 2001 - 21:06 #7
Kan det ikke være lidt lige meget, hvor spørgmålet ligger! Prøv istedet at lave et logo!
Avatar billede arne_byste Nybegynder
14. maj 2001 - 21:07 #8
Ellers cool nok side, nem at finde rundt på (overskuelig) og ikke en masse lort :)

Men eemm.....spil Q3A i stedet for ;)
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
14. maj 2001 - 21:08 #9
Den er lavet i noget så simpelt, som FrontPage 2000! Det er Counter-World også!
Avatar billede red_eagle Nybegynder
14. maj 2001 - 21:10 #10
arne_byste>>Helt ening ;-) Q3 rocks!
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
14. maj 2001 - 21:14 #11
Jaja....Q3 er da meget sjovt! Men nu var det jo et logo jeg gerne ville have!
Avatar billede dudesicko Novice
14. maj 2001 - 21:16 #12
Hvis dette SPM skal ind under Job->Freelance. så skal 90% af alle SPM derind da det er folk som spørger om det ikke er nogen der gider lave noget .asp .gif .jpg . . . . ... ..

Det er jo næsten ingen som spørger om hjælp til grafik, de fleste spørger om det ikke er en der gider LAVE banner, logo . . . . .... . så skal folk så ikke smide det ind under Job->Freelance. ???
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
14. maj 2001 - 21:18 #13
Er der ikke nogen, som vil prøve at lave et logo! Please!
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
14. maj 2001 - 21:25 #14
I kan prøve at se den side, som logoet skal sidde på! Så kan I lige tjekke størrelsen og bagrunden!
Sidens URL er: www.whitehat.dk/oldies4you
Avatar billede fastpoint Nybegynder
14. maj 2001 - 22:23 #15
Avatar billede fastpoint Nybegynder
14. maj 2001 - 22:23 #16
okay...det skal vidst være mindre
Avatar billede fastpoint Nybegynder
14. maj 2001 - 22:40 #17
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
15. maj 2001 - 11:46 #18
fastpoint>> Skriften er rigtig god! Men du må gerne flette nogle billeder ind fra nogle gamle spil! Altså med en hvid kan rundt om billederne! Jeg håber, at det var til at forstå!
Avatar billede prodic Mester
15. maj 2001 - 12:10 #19
Kaspernygaard->Nej det kan netop ikke være ligemeget.
Denne kategori bruges/anvendes af personer der har styr på 3D og ikke logoere/bannere.
Hvis du kigger på f.eks Top-listen, så ville dit spørgsmål bringe 1 person en del op af listen uden at den person reelt aner noget som helst om 3D.
Ofte nye brugere anvender Top-listerne for at danne sig et overblik over kompetente personer i kategorien, virksomheder bruger den til at rekrutere folk efter. Kan du så ikke se hvor stor skade, det gør med dit forkert placerede spørgsmål?
Og jeg kan nu ikke se, at der sker noget ved at flytte den til Job->Freelance udover at du får endnu mere kompetent hjælp. :-)
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
15. maj 2001 - 12:51 #20
prodic>> OK, jeg gør det får at slippe får dig! Håber at fastpoint vil følge med over til den anden kategori! Han havde nemlig gang i noget virkelig godt!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
15. maj 2001 - 13:02 #21
Prodic har sq fat i den rigtige ende her. Prøv lige at tænke det igennem inden du bliver sur.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
15. maj 2001 - 13:35 #22
kaspernygaard: kan du ikke give mig et link til det nye spørgsmål?