Avatar billede lian Nybegynder
16. august 2006 - 23:00 Der er 7 kommentarer

Internet forbindelse kobler af hele tiden

Jeg har på min stationær computer internet forbindelse, som ikke virker 100%. Jeg kan godt komme ind på en webside, og kigge på den, men så snart jeg prøver at komme videre ved evt at komme ind på et andet link, så kobles jeg af forbindelsen. Så får jeg den repareret, tildeler den ny ip-adresse osv, og prøver igen. Det samme sker igen. Hvordan kan det være????
Avatar billede jacla Nybegynder
17. august 2006 - 00:05 #1
Hvis du kører trådløst skal du opsætningen se om du har sat forbindelsen til KEEP ALIVE.

Ellers download Netstumbler, hvor du kan se om dit AP er tændt og om signalet er godt nok mm.

Vh

Jan
Avatar billede lian Nybegynder
17. august 2006 - 11:07 #2
jacla:hvordan og hvorhenne kan jeg se det. Jeg har explorer
Avatar billede lian Nybegynder
18. august 2006 - 09:05 #3
er der ingen andre der kan hjælpe mig?
Avatar billede timmeren Nybegynder
18. august 2006 - 09:12 #4
Har du router imellem dit internet modem fra din udbyder ?

hvis du f.eks har broadcom som internet udbyder, og har en belkin router i mellem så logger den af flere gange har jeg hørt flere steder ? , giv os lige noget mere info
Avatar billede jacla Nybegynder
18. august 2006 - 14:51 #5
Hvad sker der når du går direkte fra PC til modem (lav evt en ipconfig /all) i dosprompten) og se hvilke adresser der kommer frem.

Angående dit sp. Skal du prøve at koble op gennem routeren, skrive routerens IP-Adresse (Gateway, som du finder i dosprompten ved at skrive IPCONFIG / ALL).

Denne IP-Adr. sætter du ind i Adressefeltet på exploreren.

Vh

Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
18. august 2006 - 14:53 #6
NB! Det kan være din startside er tilgængelig offline, så du tror du har forbinbelsen til nettet.

Derfor mit øversre forslag!  c",)
Avatar billede lian Nybegynder
21. august 2006 - 20:14 #7
Hej igen.
Jeg skal lige prøve mig frem så vender jeg tilbage:-)