Avatar billede benhur Nybegynder
16. august 2006 - 12:28 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af www.up-data.dk

Jeg har tidligere haft et andet spørgsmål liggende angående www.up-data.dk Grunden til at jeg opretter et nyt spørgsmål er den, at jeg har lavet et helt nyt design.

Siden skal bruges i forbindelse med en mindre virksomhed og jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på det nuværende design.

Da jeg fortsat arbejder på designet, kan dette ændre sig en smule løbende. Jeg har taget mig den tid til at w3 validere siden, der skulle til, så den burde virke i de fleste browsere.
Den ser dog lidt forskellig ud i firefox og IE. Arbejder på at få løst den fejl der åbentbart er i visningen i IE. Forslag til løsning er også meget velkomne.

Håber jeg får nogle brugbare svar. Kommentarer om selv den mindste ting er mere end velkomne

Venlig hilsen

Benhur
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. august 2006 - 13:21 #1
Jeg synes det er lidt underligt at forsiden starter med at introducere Dell's problemer. Er det en virksomhed, bør der først og fremmest være en beskrivelse af virksomheden. Har du så lyst til at have en nyhedsboks om Dell's problemer, er det fint, men det bør fremgå klart at det ikke har noget med din side at gøre, og det gør det ikke når det står lige under "velkommen".'

Ellers synes jeg designet ser visuelt udmærket ud. Du kunne dog måske overveje en konsekvent farve i overskrifterne (velkommen er skrevet med blåt).

Det er fint at man kan trykke på logoet for at komme til velkomstsiden, men jeg ville nok alligevel have et tilsvarende menupunkt, for det er nok ikke alle brugere der ved at man kan trykke på logoet.

// Old-Faithful™
Avatar billede boost Nybegynder
16. august 2006 - 16:16 #2
Synes designet er flot og ser professionelt ud.

Kan godt lide den blå farve der bliver brugt i Velkommen til UP-Data, ville så ændre de andre overskrifter til den samme blå farve, i stedet for den sorte..

Det er fint at bruge logoet til at komme til forsiden, men som old-faithful også siger, så ville det være en god ide at også tilføje den i menu'en..

Din tekst i bunden af alle siderne synes jeg er for stor, ca. 12 ville passe bedre.
Avatar billede benhur Nybegynder
16. august 2006 - 18:24 #3
Jeg arbejder stadig på designet og det er også meningen at overskrifterne på alle siderne skal være de samme. Det bliver lynhurtigt ordnet. Teksten på forsiden er simpelthen for lige at illustrere indhold på siden, og ikke fordi jeg vil beskrive Dells problemer :)

Flere kritik punkter er mere end velkomne
Avatar billede zagger Juniormester
20. august 2006 - 21:13 #4
Kan rigtig godt lide dit design. Det eneste der lige falder mig i øjnene er at der ikke er afrundede hjørner i toppen, ligesom der er i bunden.

Ellers flot side.  :)
Avatar billede boost Nybegynder
24. august 2006 - 16:23 #5
Lukke tid?
Avatar billede benhur Nybegynder
24. august 2006 - 21:37 #6
Det ser sådan ud... :)
Tak for kommentarerne allesammen. I to der har lagt svar får lov til at dele pointene.