Avatar billede pustefisken Nybegynder
15. august 2006 - 21:38 Der er 4 kommentarer

Freelance Web designer søges til opgave

Jeg skal meget snart have lavet design til en realativ stor site. Den bliver kodet i ASP.NET 2.0 og skal være i luften senest om 3 måneder!

Der er derfor talt om, at der skal laves design – hurtigt. Der er en næsten færdigt site-map.

Jeg vel skyde på at der tale om ca. 60 forskellige sider ialt. Heraf vil en del være af de samme sidetyper. Dog. Er der ca 5-6 forskellige ’universer’ som evt. Kunne have hver deres layout.

Alt i alt en overkommelig opgave som dog skal være færdig hurtig.

Du er meget velkommen til at kontakte mig så vi kan få en forståelse af om det er noget.

Mvh

Nicolai Busekist

Avatar billede ladyhawke Novice
15. august 2006 - 21:44 #1
kun et enslydende spørgsmål ad gangen - please (jf. retningslinier for eksperten)
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2006 - 21:45 #2
Har du et link til siden??
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2006 - 21:45 #3
Ja jeg vil da godt hører mere, har du en mail man kan fange dig på, ellers kan du fange mig på osj@device.dk
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2006 - 12:11 #4
Hej.

Vi er et udviklingscenter som er placeret i Bulgarien. Vi beskæftiger os med alt fra små som store programmerings opgaver til avancerede Webløsninger etc. Vi er meget interesseret i at modtage mere information omkring projektet pr. mail eller over Skype. På alle projekter er der altid tilknyttet en dansk projektleder som altid kan kontaktes.
Du er meget velkommen til at sende mig en mail eller kontakte mig over Skype med mere evt. spørgsmål eller mere information omkring opgaven.

Med Venlig Hilsen

Morten F. D. Petersen
Fromberg@orangeweb.dk

Skype: blink0606