Avatar billede nasser Nybegynder
13. august 2006 - 18:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

grøn skærm i alle afspiller/codex

mit problem er at der er grøn skærm når jeg afspiller film, selv de gamle film jeg har. har prøvet alle afspiler og alle codex. men intet hjælp. har fomatert c:drev.det begyndte for 3 dage siden bare sådan uden noget. HJÆLP ved ikke hvad jeg skal gøre mere.
på forhånd tak

thomas
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. august 2006 - 18:36 #1
Denne kategori er forbeholdt fejl ved selve eksperten.dk

Husk at læse de orange informationsbokse.

Flyt dit spørgsmål til kategorien der passer til dit operativsystem her: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
13. august 2006 - 18:38 #2
"... det begyndte for tre dage siden." - Hvad gjorde du for 'tre dage siden'?

At 'prøve alle codecs' gør det helt sikert kun (meget) være. Hvor mange forskellige medie playere har du installeret på én gang? Du bør nok starte ud med én af gangen efter format C ...

Green screen er en typisk fejl, når forskellige medeie-afspillere kænper om ret til afvikle div videoformater og dermed typisk et codec-problem ...

- Hvilket format er de film i du prøver at afvikle?
- Gælder 'green screen' alle film du tester?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
13. august 2006 - 18:40 #3
Fin pointe 'thesurfer' og rigtig god hjælp til brugeren!

Rette kategori er nok 'Video' ...
Avatar billede nasser Nybegynder
13. august 2006 - 18:54 #4
ok flytter og mange tak.

har prøvet med en af gangen men hjalp ikke.
det er lige meget hva filen hedder den gør det med alle.
fik windows mediaplayer 11 beta for 3 dage siden.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
13. august 2006 - 19:16 #5
OK

Og du her ikke installeret wmp11 beta igen efter format C?

(Advarsel: Hold fingerne langt! væk fra beta versioner af de store medieafspillere, hvis man da ikke ønsker at teste på et 'blank' system. Kampen om 'styresystemet' var den kamp der blev kæmpet 'i gamle dage'. I dag kæmpes kampen om at blive det foretrukne 'mediecenter', hvor selve afspilleren blot er ét element ...)
Avatar billede nasser Nybegynder
13. august 2006 - 19:24 #6
nej der er kun installeret wmp 9 som jo er standart.

ja ved godt man ikke skal leje med beta visoner men havde set den virkede hos en af mine venner.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. august 2006 - 19:37 #7
nasser> Husk på, at det ifølge Ekspertens regler, ikke er tilladt at have samme spørgsmål oprettet flere gange..

Luk et af dem.

Ved lukning af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede nasser Nybegynder
13. august 2006 - 19:45 #8
hvordan lukker jeg de andre ???
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. august 2006 - 20:02 #9
Gå ind på spørgsmålet..

Ved lukning af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.