Avatar billede ansa Nybegynder
11. august 2006 - 09:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle PCTV 200e TV/DVB-T, undertekster?

Her vundet en Pinnacle PCTV 200e TV/DVB-T, USB2 og har nu installeret softwaren - men der er ingen undertekster på. Kan det passe - kan det installeres?

Håber på hjælp!!!
Avatar billede ansa Nybegynder
11. august 2006 - 11:02 #1
Tilføjelse: Her er det svar jeg fik fra Pinnacle Support: "Dear Customer,
Thank you for your email, unfortunately the option to watch subtitles at the same time as the TV broadcast can only be done if subtitles are transmitted with the original broadcast from the TV provider. If subtitles are not transmitted then there are no ways of activating this option in the software, this is not a feature with the software"

Er der nogen Eksperter der måske har en lille "alternativ" løsning på dette problem?? Kan det lade sig gøre?
Avatar billede Beach Mester
12. august 2006 - 02:06 #2
Prøv at læse lidt med her--->
http://dvb.perch.dk/DVB.php

//Beach
Avatar billede ansa Nybegynder
21. september 2010 - 13:19 #3
Sag lukket