Avatar billede snoop_x Nybegynder
10. august 2006 - 16:58 Der er 3 kommentarer

Ny "Spille" pc ?

Hej

Så er det blevet tid til at investere i ny computer, så jeg ville lige sikre mig at delene passer sammen?

Og om det er et ordentligt ”spille” system jeg har sammensat?

Er der evt. nogle dele i syntes jeg skal skifte ud (og hvorfor) ?

Kabinet: NZXT TRINITY Classic Series

MB: ASUS P5W DH Deluxe

Cpu: Core 2 Duo E6600 2.4 GHz

Køler: Scythe Ninja PLUS SCNJ-1000P

Grafikort: Club 3D GeForce 7900GTX

PSU: NorthQ 4775-500S Ultra Silent PSU

Ram: Corsair XMS2 1 x 1 GB

Harddsik: Seagate Barracuda 7200.10 320 GB
Avatar billede klavil Seniormester
10. august 2006 - 22:28 #1
Du bør vællge 2 GB ram istedet.
Er harddisken en S-ATA 2? Vælg Samsung eller WD.
Det var nemmere at smide links til de forskellige komponenter.
Avatar billede snoop_x Nybegynder
11. august 2006 - 17:13 #2
Avatar billede klavil Seniormester
11. august 2006 - 20:14 #3
jeg kan se at det er en ny harddisk de har lavet. her er en test af den hvis ikke du har set den. http://techreport.com/reviews/2006q2/barracuda-7200.10/index.x?pg=1
Eneste problem er at den larmer ifølge dem.
Edbpriser er desværre nede pt, så det er ikke nemt at finde linket lige nu.