Avatar billede klirr Nybegynder
09. august 2006 - 11:30 Der er 1 kommentar

Restore af Exchange database til pst-filer

Har en server der er gået ned og har kun et image af harddisken.

Er der et program utility der kan hente data disken og exportere det  ud til pst-filer??
Avatar billede peterlund Nybegynder
14. august 2006 - 10:49 #1
Hvis det er et ISO image, kan du vel hente pub1.edb og priv1.edb ud fra data disken, som er selve exchange message store - du kan vel så prøve at læse følgende omkring hvordan du bedst får din exchange op og køre igen.

link: http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/exchange/2003/library/disrecopgde.mspx