Avatar billede repro6 Nybegynder
09. august 2006 - 10:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sessioner hænger fast

Hej,

Hos vores firma har vi problemer med at vores fjernlager ikke altid kan kalde op til vores server. De skal bruge software, som de så nægtes adgang til at bruge. Jeg skal genstarte serveren, og deres pc, og der går så lidt tid før vi kan bruge systemet igen.
Er der ikke en måde på, hvordan man "dræber" sessionerne som hænger fast i serveren?
Avatar billede danish1977 Nybegynder
09. august 2006 - 11:28 #1
Er ikke sikker, men prøv lige.
KontrolPanel>AdministrativeTools>ComputerManagement: SharedFolders>Sessions
Avatar billede repro6 Nybegynder
09. august 2006 - 14:48 #2
Så er spørgsmålet. Hvad skal jeg så lige der?
Avatar billede danish1977 Nybegynder
09. august 2006 - 15:42 #3
Lukke den pågældende session som er skyld i dit crash :o)
...forresten kan det godt være at det er i >Shared og ikke i Sessions...
Avatar billede repro6 Nybegynder
31. august 2006 - 08:27 #4
Hjalp desværre ikke :'(