Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 21:20 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

admin>>

Få lige 800x600 standarden tilbage. Det er alt hvad jeg har på min labtop, og jeg gider ikke sidde at scrolle hele tiden.

Det er fint nok du vil tjene penge på lidt reklamer, men...
Avatar billede winkill Nybegynder
17. november 1999 - 21:27 #1
Enig... Jeg bruger hjemme kreerede frames med quict links som optager lidt af skærmbredden, desuden kan jeg godt lide at kunne se hvad der sker på Active Desktop selvom jeg også har IE åben... Det kunne jeg før, men med det nye layout - fat chance.

Derudover fortjæner Eksperten.dk kun ros!
Avatar billede one Nybegynder
17. november 1999 - 21:27 #2
i min  800 * 600  laptop ser det da fint ud
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 21:33 #3
Oh, NS by the way. Der bliver brugt ca. 45 px for meget.
Avatar billede one Nybegynder
17. november 1999 - 21:36 #4
hmm skod  (:  forresten  min laptop er til salg hvis du er interesseret  (;
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 21:44 #5
Sorry. Ingen lette cash her. Bossen gi'r mig hvad jeg har brug for. (hvad er det for en. det kan være den har nogen dele jeg kan bruge.)

Og Netscape er ikke skod. Du skal bare lære at tøjle den :)))
(well, hvad siger man : ca 95% til IE i øjeblikket. Jeg håber på at retsagen gi'r lidt håb for os der ønsker liv i browser markedet)

Ikke at jeg har noget imod IE, tværtom....
Avatar billede admin Novice
17. november 1999 - 21:46 #6
Hvilken side er det der volder problemer ?
Og kan i ikke uddybe det lidt ?
  :)
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 21:54 #7
Den her f.eks.

Jeg kører som sagt 800x600 NS 4.7 og der er scrollbar forneden.
Hvis jeg lader hver med at scrolle kan jeg se justi. af mit eget alias i titlebarn. For mig ser det ud som om at siden er blevet for bred efter at world-online reklamen er kommet ind (intet ondt om den).

Men det er alle spm.
Avatar billede admin Novice
17. november 1999 - 21:59 #8
Jeg kan ikke fjerne reklamen, det er aftalt med DoubleClick, men jeg vil meget gerne finde en løsning. Så det vil jeg arbejde med...  :)
Avatar billede one Nybegynder
17. november 1999 - 22:01 #9
admin kan du ikke fortælle hvad du har i planer for co adminsne ???
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 22:07 #10
One >> Du er tændt :))
Avatar billede admin Novice
17. november 1999 - 22:33 #11

co-admins skal kunne fjerne upassende spm såsom fake og flytte spm til passende kategorier.

co-admins kan ikke slette spm, men putte dem i en skjult kategori hvorfra jeg så kan fjerne dem helt, og smide eventuelle brugere af.

Dette er det primære, så må vi se hvad der kommer af idéer hen af vejen. Jeg skal nok informere i eNyt når det er fastlagt...  :)
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 22:38 #12
Med hensyn til nyhederne....

Hvorfor bliver de ikke udsendt på mail ?????
Avatar billede admin Novice
17. november 1999 - 22:57 #13
Det gør de også, når der er meget at fortælle. F.eks. når det er muligt at definere hvor tit man ønsker mail, hvilket er noget der skal laves...gerne nu :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. november 1999 - 22:58 #14
enig med justincase i det med browserne.. hehehe lad os også snart håbe et NS5 kommer for alvor...

admin, din ide med coadmins lyder ret smart! men husk nu at det er langt vigtigere at få lavet et ordentligt system til at kontakte brugerne i stedet for at få en mail for hver kommentar... jeg fik sgu 600 mails den gang jeg var til festival hehehheeh
Avatar billede goulduck Nybegynder
17. november 1999 - 23:03 #15
Jeg har også haft de scroll problemer, på få spm., da jeg brugte 1024*768 ... nu har jeg fået 19" skærm, så jeg har ikke set problemet endnu her.
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 23:10 #16
Admin >> Jeg har da aldrig (så vidt jeg husker) fået en info-mail. Er det noget du vil indføre, eller mener du at der har været udsendt mails før. Jeg ville nu synes om at få info-mail for hver gang du har en nyhed, eller indskydelse.

Hvis der er brug for arbejdskraft, har jeg en 10-15 timer i næste uge (synes bossen mon det samme :)).
Altså kun i fritiden, and totally free, hvis din html skal gå's igennem eller andet. Jeg synes uden tvivl at det her er et af de bedste pioner-projekter i længere tid :))
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. november 1999 - 23:12 #17
jeg synes personligt at det er ret grimt at du har fjernet det yderste border om alle kommentarerne på en side... og datoen for hvert spm er også meget malplaceret og grim... ligner noget jonas 14 år har lavet... hehe
Avatar billede admin Novice
17. november 1999 - 23:28 #18
PionerÅnd >>
Jeg er ved at etablere en del, så det kan meget vel blive aktuelt med pioner ånd :) ... og også mod betaling.

Skærm str >>
Vedr. skærm størrelsen kan jeg ikke se at der er problemer for 800x600. Hvilke spm giver problemer ?

Nyt >>
Jeg skal blive bedre til at informere jer om nyt. Det ved jeg :)
Af nye ting der skal laves er jeg enig med dig cyberesben. Mail funktionen skal gøres meget bedre.
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 23:31 #19
Jamen alle spm. Selv det her.

Ser det ikke sådan ud for dig i 800x600. Jeg har ellers NS maximeret.
Avatar billede admin Novice
17. november 1999 - 23:38 #20
Jeg kan sagtens få det hele med. Men det hjælper jo ikke meget hvis du har problemer. Jeg kan dog ikke se at WOL banneret kan have stjålet så meget plads...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. november 1999 - 23:41 #21
justin tror du ikke bare det er fordi du har sat dit beskedfelt til at være for bredt?

det problem har jeg jo også når jeg er på skolen hvor det er 800x600 i stedet for 1024 derhjemme...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. november 1999 - 23:42 #22
hæng mig nu ikke op på det vel?
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 23:48 #23
Cyberesben >> det har jo ikke generet mig før, men jeg prøver at gøre det mindre.
Avatar billede justincase Nybegynder
17. november 1999 - 23:51 #24
:))

Tjah, det skal da ikke være mig der hænger dig op på noget som helst. Nu har jeg ingen probs.

Men som sagt, jeg havde ingen problemer før.

Cyberesben >>> nice thinkin'
Avatar billede one Nybegynder
17. november 1999 - 23:57 #25
admin har du hehe  icq??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. november 1999 - 00:00 #26
hehe der kan man bare se...