Avatar billede tofferman Nybegynder
06. august 2006 - 12:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Router hos

Hej.
Jeg overvejer at skifte abonnement til Fullrate, og i den forbindelse har jeg et lille spørgsmål.

Jeg har en trådløs router i dag der er koblet på et ADSL-modem fra Tele2. Fullrate sender en ny router, og i den forbindelse kan man vælge mellem en standardrouter og en trådløs router.

Standardrouteren er selvfølgelig billigst, og jeg vil høre om jeg kan bruge den, og koble den sammen med min egen trådløse router så jeg fortsat har et trådløst netværk.

Fullrates standardrouter er en Zyxel 2602R.
Min trådløse router er en D-Link 614+.
Avatar billede tofferman Nybegynder
06. august 2006 - 12:56 #1
Hov..det kiksede da vist med overskriften. Sorry.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
06. august 2006 - 13:22 #2
Det kan du sagtens, det er ikke noget problem. Det gør jeg selv.
Avatar billede tofferman Nybegynder
06. august 2006 - 13:36 #3
Ok, mange tak. Læg et svar :)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
06. august 2006 - 13:56 #4
Det var så lidt...