Avatar billede punani Nybegynder
02. august 2006 - 19:43 Der er 4 kommentarer

Hvilket mediacenter er bedst?

Hejsa,

Jeg skal ud og købe et mediacenter. Det skal være godt og fremtidssikret. Hvilket et af nedenstående er bedst og hvorfor?

http://www.datatelpartner.dk/catalog/product_info.php?products_id=1922

http://www.amitech.dk/includes/webprodukt/eHome/homeCenterLiving/priserogmodeller.asp
(Model 413)
Avatar billede nicer Nybegynder
02. august 2006 - 20:05 #1
Der ville det nok være Model 413 :/ den har bedst hardware ud af de 2 priser :/
Avatar billede nicer Nybegynder
02. august 2006 - 20:07 #2
Du skal dog lige huske at vælge et tråd netkort, da trådløst netværk til tider kan være problematisk :/
Avatar billede punani Nybegynder
02. august 2006 - 21:05 #3
Kan du uddybe hvorfor den er bedre på specs?

Den lille passer mig bedst i størrelsen. Men hvis den er meget dårligere end 413, så må jeg jo gå på kompromis.
Avatar billede nicer Nybegynder
02. august 2006 - 21:35 #4
Model 413 har:

Dobbelt så mange ram altså kan din media center yde mere.
Den har 100GB ekstra, men det kan ændres til, hvad du lyster og har brug for.
Den kan skrædersys præcis som du vil have den

Andet kan jeg sådan set ikke sige om den :/

Jeg kan godt se fordelen ved at have et firkantet kabinet i stedet for den almindelig dvd udformning, men som jeg skrev ovenover, du kan skrædersy Model 413 som du vil have den. fx. med masser af plads, flere ram, så den kan yde mere.

Ved den anden kan du muligvis komme ud for at du mangler noget også skal du til at købe ekstra præcist til sådan en, dog her kan du i forvejen skrædersy den så den passer til din behov :)

men det er din beslutning i enden :)