Avatar billede lascola Nybegynder
02. august 2006 - 10:40 Der er 4 kommentarer

flash understøttede mobiltelefoner

hej jeg er på jagt efter en telefon der understøtter flash, da jeg skal til og sidde og lege med flash programmering til mobile platforme.
er der nogle telefoner der er specielt gode til dette formål?
Avatar billede mat Nybegynder
02. august 2006 - 11:03 #1
Avatar billede lascola Nybegynder
02. august 2006 - 11:10 #2
okay tak :) Jeg overvejer at købe Sony Ericsson k800i, men jeg synes ikke den er på sitet. men mobilpriser siger at den understøtter flash. kan det passe at man ikke kan programmere til den så?
Avatar billede mat Nybegynder
02. august 2006 - 11:18 #3
Jeg ved faktisk ikke ret meget om flash på mobiltelefoner (så tag mine ord med et gran salt). Men hvis du kan vise flash på en, kan du garanteret udvikle til den.

Det du nok skal bide mærke i er hvilken flash player telefonen bruger - de gamle neddroslede flash players på mobiltelefoner var noget lort, men de nye (formentlig i forbindelse med "flash lite") skulle være bedre.

Men jeg ville nok læse mere om "flash lite" på http://www.adobe.com/products/flashlite/ - og så iøvrigt sikre mig at det ikke er en "flash player 5", der ligger i pågældende telefon.

mvh mat
Avatar billede lascola Nybegynder
02. august 2006 - 11:30 #4
oh okai hehe, nej jeg har heller ikke så meget forstand på lite programmering, men det lyder meget spændende