Avatar billede annika Nybegynder
13. maj 2001 - 17:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Abonement på kategorier

Abonement på kategorier lyder som en ganske glimrende ide. Men kunne vi ikke få et filter på, så vi kunne bestemme hvor meget \"spam\" vi vi have.

Jeg foreslår følgende to filtreringsmulighedder:

1. Minimum antal point.
2. Per bruger.
Avatar billede nomiz Nybegynder
13. maj 2001 - 17:55 #1
Hvad mener du med mulighed nr. 2?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
13. maj 2001 - 17:58 #2
1. Kapitalist..

2. ??
Avatar billede annika Nybegynder
13. maj 2001 - 18:02 #3
I PHP kategorien er der et enkelt element som opretter tåbelige spørgsmål på mellem 1 og 5 points. Det kunne være herligt at få en ignore funktion på dette element og folk som er for nærrige med deres point.

Pointen med at abonnere på kategorier er vel at man bliver den første til at svare...

Man kunne selvfølgelig også modificere sit spam filter...
Avatar billede parazite Nybegynder
13. maj 2001 - 18:05 #4
annika : Nr. 2 er jo nem - filtrér alt der indeholder prins væk! ;)
Avatar billede annika Nybegynder
13. maj 2001 - 18:24 #5
Ja, nu ville jeg ikke nævne navne...

Jeg kan personligt modificere mit spam-filter. Men der er sikkert mange eksperter som ikke kan. Det ville være en lækker feature til dem.
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. maj 2001 - 19:00 #6
*undre* Jeg kunne ikke oprette \"Annika\" i tidernes morgen *suk*

Well.. jeg synes nu ikke det er et problem at læse de mail igennem... overskriften siger jo det meste, så..
Avatar billede annika Nybegynder
13. maj 2001 - 20:22 #7
annikadk -> :/  Hvad skal jeg sige. Jeg registrede det uden problemer. Jeg har altid heddet Annika.
Avatar billede annika Nybegynder
05. juni 2001 - 14:18 #8
lukke