Avatar billede frankbs Nybegynder
27. juli 2006 - 10:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bogstaver skrives oven i hinanden.

Hej. Jeg har et problem med min word. Når jeg skriver æøå skrives de oven i bogstavet før, hvis jeg f.eks. skriver "læse" skrives æ oven i l.
Hjælp!!
27. juli 2006 - 10:56 #1
På skærm - på print - eller begge?
Avatar billede frankbs Nybegynder
27. juli 2006 - 10:56 #2
Begge
Avatar billede dla Praktikant
27. juli 2006 - 11:09 #3
Har du hele tiden haft det problem? Ellers prøv at genstarte.
Avatar billede madshammer Nybegynder
27. juli 2006 - 11:11 #4
Er det en særlig skrifttype, eller har du prøvet med forskellige?
Avatar billede frankbs Nybegynder
27. juli 2006 - 11:19 #5
Det virkede med en anden skrifttype. Og da jeg genstartede virkede den gamle skrifttype igen. Kan i forklare hvorfor det kan være?
Men send lige et par svar også så I kan få point
Avatar billede dla Praktikant
27. juli 2006 - 11:41 #6
Det er svært at forklare hvad der sker inde i hovedet på en computer, men vi ser det også af og til på min arbejdsplads, og det plejer at hjælpe at genstarte.