Avatar billede mulemule Nybegynder
24. juli 2006 - 16:37 Der er 8 kommentarer

er Fullrate stabil

Hej.

Er der nogen som har erfaring med stabiliteten af Fullrate.

Jeg overvejer at skifte til det, i en kontor fælleskab. Men gider ikke sådan noget fis med at det et par gange om året, pludselig holder op med at virke, af alverdens forksellige årsager. Eller at man akal "tænde og slukke",

Har der været noget mudder indtil videre ?
Avatar billede kasperstorm Nybegynder
25. juli 2006 - 19:20 #1
Jeg har ikke haft mudder med internetforbindelsen....min telefon har derimod drillet lidt. (Den slår nogen gange fra når man prøver at ringe) Jeg tror dog at sidstnævnte er telefonens alder der trykker. Fullrate har alt i alt været rimeligt tjekkede!!
Avatar billede cmol Nybegynder
31. juli 2006 - 16:21 #2
Hvordan fungerede det da du skulle lave opsætningen?..
Virker det bare?..
Avatar billede kasperstorm Nybegynder
01. august 2006 - 13:29 #3
Opsætningen var rigtig nem, men de sidste par dage har det været lidt ustabilt (hedeslag på centralen). Jeg vil anbefale dig at vente et par måneder, så startfejlene er overstået...med mindre du kan klare mindre udfald en gang imellem. Det er især telefonien der har drillet mig lidt, og det er iøvrigt ikke min telefons alder der er skyld i de førnævnte udfald...
Avatar billede cmol Nybegynder
01. august 2006 - 13:51 #4
Ja ok.. Det bliver lidt svært det med at vente..
Det bliver leveret her d. 10.
Men med 5mb/1mb, så kan det nok gå med et lille udfald en gang imellem :-P
Avatar billede kasperstorm Nybegynder
01. august 2006 - 13:52 #5
De er nok også ovre de værste startfejl
Avatar billede kasperstorm Nybegynder
01. august 2006 - 13:53 #6
Det går tilgængæld ret hurtigt med en 5mb linie ned, det er jo en fornøjelse.
Avatar billede mulemule Nybegynder
01. august 2006 - 21:08 #7
Det er til et kontor fælleskab jeg skal bruge det. Der har været TDC Adsl i over et år nu, og det har virket 100 % af tiden, der har end ikke været tændt/slukket for Router m.m.

Det virker ikke somom at Fullrate kan levere noget der er lige så stabilt (eller hur? ).
Avatar billede kasperstorm Nybegynder
01. august 2006 - 21:41 #8
Man skal huske at Fullrate er nyt, og det taget i betragtning har de været ret tjekkede. Internetforbindelsen har været ret stabil, og de har nu fået min telefonlinie op og køre vha en firmwareopdatering i routeren. Fullrate er de første der lancerer adsl2/adsl2+ i danmark, så det virker relativt stabilt i mine øjne. Hvis man vil have en linie der er 100% stabil tror jeg at det er smart at gå efter to ting: 1. tag et selskab der er specialtseret i netop 100% oppetid, og 2: lad være med at tage et nyopstartet selskab.

Ulempen er prisen!!!