Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2006 - 00:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Medarbejderbredbånd = 1 mailadresse?

Kan det passe at man kun får EEN sølle mailadresse når man får TDC medarbejderbredbånd?

Har lige fået en dejlig 2048/512 forbindelse og kan ikke se hvordan jeg opretter mail nr. 2....
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2006 - 00:32 #1
Ifølge TDC's hjemmeside vedr. Medarbejder bredbånd: "Mailboks med op til fem personlige e-mail-adresser, og adgang til dem fra hele verden via web-mail"
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2006 - 00:35 #2
Du skulle så vidt jeg ved gerne være tildelt et Login til deres http://tdconline.dk/ hvor du så vidt jeg husker kan gøre det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2006 - 00:44 #3
Har kundenummer og password til internet/mail - men kan ikke logge ind :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2006 - 00:46 #4
Sådan opretter du ekstra mailadresser

Gå til Webmail på adressen: http://mail.tdconline.dk
Log ind på TDC Online. Har du ikke et login, kan du oprette det gratis
Klik på Indstillinger i menuen til venstre
Klik på Mailadresser
Du kan nu oprette og redigere mailadresser

Men jeg kan bare ikke logge ind :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2006 - 00:49 #5
LOL

Sidder og skriver min logon kode til Stofanet som jeg kan udenad :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2006 - 00:49 #6
Leif du har fuldt fortjent point - smid svar ;)
Avatar billede jimdaggerthuggert Nybegynder
20. juli 2006 - 09:11 #7
Så vidt jeg husker, fra da jeg havde tdc, så får man godt nok mulighed for at lave 5 mail adresser, men alt sammen ryger i den samme indboks.

Jeg bruger gmail i stedet, så er jeg også fri for at skifte mail, hvis jeg skulle komme til at skifte internet udbyder.
Sig til hvis du vil have en invitation til gmail :-)
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2006 - 09:14 #8
:) Det der med at skrive en anden adgangskode end den man skal kender vi alle sammen vist alt for godt.

Men ja, adresserne kommer vidt ned i samme POP3 konto, så derfor er gmail jo et godt alternativ til det.
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2006 - 09:15 #9
Enten gmail eller sit eget domæne (Så er man ligeglad med hvilken udbyder man har og kan få alle de adresser man ønsker)