Avatar billede kjeldmand Nybegynder
19. juli 2006 - 11:43 Der er 2 kommentarer

PDF/EPS Ringe opløsning

Jeg skal udprinte til en fil for at snere at sende filen til et bureau til udprintning.
Men hvis jeg printer til PDF smelter stregerne sammen og det samme sker ved print til Encapsulated PostScript. Ihvertfald når jeg åbner filerne i de nødvendige programmer Adobe reader og Jasc Paint Shop.
Jeg kan regulerer opløsningen i EPS men tilsyneladende har det ingen indflydelse på streg tykkelsen.

Findes der en driver der kan printe knivskarpe streger? eller skal problemet findes et andet sted?
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. juli 2006 - 18:21 #1
Kan du ikke bare sende dwg filen, så kan de selv hente den gratis dwg viewer inde på autodesk hjemmeside og printe der fra ?
Avatar billede kjeldmand Nybegynder
21. juli 2006 - 07:53 #2
Fordelen ved print direkte til en fil er at der ikke skal ske hånteringen af filen men bare udprintning.

Problemet blev løst ved oprette en plot style tabel med en stregtykkelse på 0.0 mm.