Avatar billede lllund Nybegynder
17. juli 2006 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Krakeleret Grafik 3d

Hej

da jeg er kommet hjem fra ferie nu her er min comp gået i stykker, jeg er dog ikke 100% sikker på hvor problemet ligger. Jeg har nu brugt langt tid på at prøve at finde problemet og kan godt udelukke det er en softwarefejl. foresten:

Problemet :)
Når jeg bruger computeren normalt virker alt fint og den kører som den plejer, men så snart jeg starter et spil (har prøvet med forskellige Wow warcraft 3 og det gamle Soldat spil) her krakelerer grafikken totalt
eks: http://roskildebus.dk/crash.jpg

jeg prøvede dog at køre 3dmark hvor grafikken ikke krakelerede men dog kørte med meget lav frame 3-7 frames pr sek.

Jeg har ligeledes prøvet at rense blæseren for støv og det hjælper hellerikke samt tjecket at blæseren kører rundt.
og temperaturen på gfx kortet er 46c

comp:
MSI 915P-NEO2-Platinum/54, I915P, LGA775
Pentium4 Prescott 540J, 3.2GHz, S775
POV GeForce 6600GT, 128MB TV/DVI, PCI-E
Kingston DDR2 2x512MB, DDR2-533
Western Digital 740GD, SATA 74GB, 10K
Chill Innovation CP-400PV2 PSU, 400W

Nogle der har en ide om hvad der kan være galt?
Avatar billede scepter Nybegynder
18. juli 2006 - 09:56 #1
Har du prøvet at indstille dit grafikkort?
Avatar billede rollator Nybegynder
18. juli 2006 - 12:43 #2
Héj Har selv fornyligt prøvet på eks èns pc at grafikken var voldsomt forvrænget dog måske nok i forbindelse med varmen. Det hjalp at geninstallere grafikkortet med cdèn (altså driverne) så faldt tingende på plads igen. Måtte dog også gendanne systemet nogle dage bagud da der var andre ting der drillede. Du skriver dog at softwaren kan udelukkes men prøv alligevel. VH Renè
Avatar billede lllund Nybegynder
19. juli 2006 - 10:50 #3
hej ..jeg tror det har været varmen, men ved det ikke helt ..jeg tog ind til forhandleren med det og Ram var brændt af på kortet, så jeg fik heldigvist et nyt uden problemer ...ellers tak for hjælpen